środa, 16 kwietnia 2014

Mam Was - mam wszystko ♥

Cześć ' Słodziaki ' , ' Misiaki '  i inne ! ; )
Może znowu, może dopiero a może już, powróciła Wasza Kaśka ; )

W końcu trochę wolnego *.*
Świadomość, że jutro nikt mnie nie obudzi, że wyśpię się, że nie muszę rano wstawać i pędzić na lekcje...Coś pięknego ! ; D
Idą święta... Sprzątanie, gotowanie, prezenty, zakupy.... Świetna sprawa!... Ale czy to naprawdę o to chodzi? Czy to jest najważniejsze.
Jeszcze przed wczoraj rozmyślałam, jak to w tym roku będzie...
Święta w niepełnym komplecie? Święta?! Święta bez Brata S ? Nie! to nie Święta... to dwa ' Świąteczne ' dni w świadomości, że tak bliska mi osoba, spędza je 1300 km od domu, samotnie, bez rodziny... To nie przejdzie... 
Przecież nie byłoby w tym żadnej atmosfery, gdybyśmy cały czas myśleli o Nim... Nie chcę myśleć nawet co czuje osoba, która tak święta spędza....
Na ten temat mógłby się wypowiedzieć jednak Brat Kris, bo za 'dawnych' czasów, których bardzo nie lubię (strasznie za nim wtedy tęskniłam) nie jedne Święta tak spędził.... To na szczęście już nie wróci.
2012' - Brat S, zwariowany i kochany ! ; )


   




Święta będą ! Brat S będzie ! Komplet będzie ! - To jest to ! 
Właśnie odliczam godziny, do Jego przyjazdu, bo pewnie już wyjechał.
Pod koniec tygodnia wróci z pracy jeszcze Brat 'K' i będziemy wszyscy razem... Tak razem, jak w Święta Bożego Narodzenia, które też zdążyłam już tutaj opisać.













Dużo się dzieje zarówno w szkole jak i w moim życiu prywatnym.
W szkole ostatnio bardzo napięty czas, drzwi otwarte, finał konkursu pt. ''Wyczarowane ze złomu'',  który był według mnie genialnym pomysłem. ( Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie tutaj. )
Zaczął się też gorący okres poprawiania ocen, damy radę ! ;D

W życiu prywatnym też dużo się dzieje. W zeszły piątek musiałam zaliczyć niespodziewany i pilny wyjazd do Poznańskiej kliniki. Szczerze mówiąc jechałam tam spakowana, z myślą, że zostanę na hospitalizacji. Udało mi się na szczęście tego uniknąć. Powodem wyjazdu były cukry sięgające 400mg/dl. Problemem jak się okazało były wkłucia, przez które podawana do mięśnia jest insulina. Kaniula zaginała i łamała mi się pod skórą, co uniemożliwiało prawidłowe wnikanie insuliny....
Na szczęście wszystko jest już ogarnięte. Kolejna wizyta 13 maja ;) W tym miejscu dziękuję bardzo Wszystkim za wsparcie jakie mi dajecie. Dzięki, Dzięki ♥

Pochwalę tutaj również moją Siostrę, która jest NAJLEPSZYM KIEROWCĄ NA ŚWIECIE ♥ 






 



To chyba na tyle, jutro jadę jeszcze załatwiać sprawy związane z moją 18 ;) Bo to przecież już coraz bliżej ; )


______________________________________________________


Zmieniając temat, oglądacie może X-Factor? ;)

Okej, przyjmijmy wersję, że jednak nie ;)

 

Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj Beatę Spychalską. Blondynkę o bardzo ciepłym uśmiechu i wielkim sercu ;)
Może słyszeliście już kiedyś o Niej?









Mnie pierwsze słuchy na temat Tej Osoby doszły już kilka lat temu. Wiedziałam, że Beata ładnie śpiewa i jest uczennicą ZS CKR Brzostowo. Szczerze , to nic więcej.
Miałam okazję poznać ją bardziej w tym roku, we wrześniu. Byliśmy wtedy w kilka osób na Inauguracji Roku Szkolnego szkół Rolniczych w Powierciu k/Koła. Beata, już wtedy absolwentka jechała jako 'część naszego programu artystycznego'. 

Ma piękny głos, ale też świetny charakter. Jest bardzo ciepłą osobą. 
Zresztą przekonajcie się sami. 
Poniżej wklejam Wam kilka linków, gdzie można zobaczyć jak Wielkie Talenty istnieją.


Beata Spychalska dostała oklaski na stojąco
Przepiękny wokal Beaty doprowadził Ewę do łez!
FluBass & Bea Project 
Ona podbiła serce Egurolli
Covery Beaty na www.wrzuta.pl









To teraz może zobaczymy co słychać w kuchni ?

Postanowiłam zrobić dzisiaj trochę inne spaghetti.

Składniki:
- makaron spaghetti
- 2 pomidory
- sok pomirodowy
- bazylia, oregano, sól, pieprz
- kawałek sera

Sposób przygotowania:
Makaron ugotować, pomidory sparzyć i obrać ze skóry. Pokroić w kostkę.
Do soku dodać przyprawy. Zagotować.
Podawać makaron polany sosem, dodać pomidory. Na wierzch posypać odrobinę startego żółtego sera. Smacznego.















Najsłodsza i najkochańsza <3


No wlaśnie...
To może tak humorystycznie , kto wchodzi ze mną w biznes ? :D




Dobranoc ♥

6 komentarzy:

  1. Ty mi tu spaghetti wrzucasz, jedno z moich ulubionych dań, jak ja akurat na redukcji jestem przed zawodami :/... ale już wiem zjem dzień po zawodach :D .... Masz jakieś przepisy na coś co ma mało węgli :)? || Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jutro spróbuje podesłać, ale głównie kurczak i idnooor w różnych postaciach ;D

      Usuń
    2. Czyli to co jem na co dzień :P Ale jakiś nowy przepis na kurczaka by się przydał :) || Kacper

      Usuń
    3. jak znajdę potem chwilę to 'poszperam' i coś podeśle ;)

      Usuń
  2. Tak pamiętam Inauguracje w Powierciu było super :) Też uwielbiam jak Beata śpiewa :) Pozdrawiam udanych świąt życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajny wyjazd - fajna atmosfera itd ; )

      Dziękuję bardzo i również życzenia dla Ciebie ; )

      Usuń