wtorek, 11 marca 2014

Narciarze, kijkarze, deskorolkarze, nogi pokopane - nagrody w konkursie także rozdane ! ; ))

No hej Kochani ! ; )
W sumie już Dobry Wieczór, bo ciemnoo już ! ; )
Ciepło, ciepło, ciepluuuuutko ! ; )

Ludzie ubierają się cieniej, i znowu zaczynam widywać to, co od zawsze mi się podoba...
Tatuaże i kolczyki.
Przyznając, kolczyków na dzień dzisiejszy posiadam pięć ; ) Jak na razie w uszach.
Zawsze jednak podobały mi się te w chrząstkach, czy wardze.
Tutaj jak wiemy zdania są podzielone, ale każdy przecież ma inny gust.
Jestem też zwolenniczką tatuaży. Szczególnie drobnych motywów, Sama planuję sobie owy zrobić na nadgarstku. Tu znowu pojawia się problem, bo jak wiemy rany u cukrzyków gorzej się goją.
Problem leży w prawidłowym utrzymaniu cukrów i dobrej hemoglobince, do czego staram się dążyć. Tak więc myślę, że i to marzenie uda mi się spełnić za jakiś czas ; )
Szczególnie za genialny uważam pomysł 'wydziarania' sobie na nadgarstku, krótkiej informacji pt. '' Mam cukrzycę'' , ''I'm diabetic'' , ''I am sweet person'' . Pomysły są naprawdę przeróżne, a mogą zastąpić sylikonową opaskę, szczególnie w sezonie letnim.
Jestem więc głębokiej nadziei, że do owego pomysłu przekonam i moją Mamę ; )






No właśnie, spójrzcie na ostatnie zdjęcie....
HOPE- nadzieja....
Nadzieja, że jutro będzie lepiej....
Nadzieja, że kiedyś, ktoś... zdoła nas uzdrowić....
Nadzieja, że dostaniemy nowe życie, normalne życie...


No cóż, przejdźmy do sedna dzisiejszego posta ; )

KONKURS ! ; ))

Muszę przyznać Kochani, że postawiliście mnie przed trudnym wyborem ; )

Zarówno na e-mail jak i na fanpage   https://www.facebook.com/zyciezpompa
przysłaliście mi łącznie 13 zdjęć. 
Wybór był naprawdę ciężki, bo każde zdjęcie czymś się różniło.
Postanowiłam więc, że w tym konkursie nagrodzę aż 4 osoby ;)

Poznajcie więc naszych zwycięzców



Ania - od trampoliny, przez stawanie na rękach, aż do jeziora ; )


Kacper - BJJ (Brazylijskie jiu-jitsu). Walka walką, a jak z siniakami? ; )
Karolina- jak widać, i spacer może być przyjemnością ; )

Justyna- Dziewczyno skąd masz ten śnieg?! ; )







No, a o to nagrody ;)

Nagrodą dla Ani jest śniadaniówka, w której zmieści bułkę, jabłko, no i coś na niski cukier.
Karolina, Justyna i Kacper otrzymują pojemniki do mrożenia produktów oraz ich przechowywania.

Dziękuje wszystkim za udział w konkursie. To nie pierwszy i nie ostatni, mam nadzieję, że tym, którym dziś się nie udało pokażą swoją siłę w kolejnych ;)

Gratuluje ;)
Zwycięzców proszę o kontakt ;)





Tymczasem ja uciekam spać ;) Dobranoc ! ; * ♥





8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję,że uda ci się spełnić twoje marzenie i zrobisz sobie tatuaż :) Interesujący twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurrra!!! Pierwsza wygrana w zyciu :D chyba wysle totolotka;)
    A snieg Niestety sztuczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij, wyślij - mi ostatnio padła czwóreczka ! ; )

      Usuń
  3. Tatuaż fajna sprawa :) tylko taki naprawdę dobrze przemyślany w porządnym salonie! :) też mam w planach kiedyś sobie zrobić :)... Liczę na więcej konkursów tego typu :D // Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że w rodzinie znalazła się jeszcze jedna osoba, która popiera moje pomysły.... Bo na poparcie Siostry (patrz niżej) coś czuję, że liczyć nie mogę.... Ale przecież mam jeszcze dobrą Ciocię... PS. Z którą już na ten temat rozmowę podjęłam ; )

      PS. Kacper, wiesz gdzie szukać pomocy... ;D

      Usuń
  4. Wiesz co sądzę o tatuażach i kolczykach w innych częściach ciała niż uszy :) Są fajne i ładnie wyglądają ale nie u moich bliskich :) (Matko mówię już jak tata kiedy ja chciałam mieć więcej kolczyków:))
    Ania - może już zbyt poważna siostra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostro, przypomnij sobie, że drugiego kolczyka masz dzięki istnieniu mojej osoby i lękowi przed przebijaniem uszu ( oczywiście już go nie mam ).

      Wspomnę też, że Twojej córce też bardzo podobają się moje kolczyki ; )
      Także z całego serca życzę Ci powodzenia za kilka lat.

      Kasia - może zbyt szczera siostra ; *

      Usuń