wtorek, 13 maja 2014

Taka wesoła nowina : ' spada mi hemoglobina ! ' ♥

Dobry wieczór Kochani. 
Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat, bo nie mam siły- uciekam zaraz spać.
Wróciłam niedawno z Poznania. Muszę przyznać, że wyjazd był męczący. Jak zwykle nie udało się uniknąć korków, ale to właśnie są uroki dużych miast.
W kolejce do gabinetu Pani Sabinki - badanie Hba1c, oraz do gabinetu Pani Doktor, też swoje odsiedziałam.

Nadszedł moment badania Hba1C, przypomnijmy, że wynik z lutego nie był zadowalający, a wręcz okropny - wynosił 11,4 .... masakra...
Szczerze przyznam, że wchodząc tam dzisiaj nie spodziewałam się zbyt dużej poprawy. Modliłam się żeby spadło chociaż do 10,5....
Ukłucie palca, wyduszenie dużej kropli krwi, i to czekanie..... 9,3 ! ;)
Ufffff ! Nie powstrzymałam się, żeby nie zadzwonić do Mamy ! ;)

Po chwili okazało się, że nie ma dziś mojego Lekarza Prowadzącego, ale na zastępstwie jest Pani Doktor, którą kojarzę z oddziału.
Jak zwykle, rozmowa, pytania o cukry, o dawki insuliny, wypisanie recept.
I na końcu wpis w kartę z informacją dla Lekarza Prowadzącego:
    Hba1C   było 11,4---> jest: 9,3 - PIĘKNA POPRAWA !!

Jestem z siebie dumna, tyle powiem.

Będzie tatuaż, będą prawo jazdy, będą praktyki ! Jest super! 
Dzięki za wsparcie :* ♥

 Uciekam spać, bo zasypiam na siedząco ;)

NIE ZAPOMNIJ O UŚMIECHU ! ♥


_______________________________________

PS. Pamiętacie o konkursie?


 

5 komentarzy:

  1. Naprzód przebojem Kasiu
    Koleżanko nasza kochana
    Widzę jak walczysz co dnia
    Od samego rana
    Podziwiam Cię za to
    Że jesteś taka zdeterminowana
    Jesteś wesoła sympatyczna
    Teraz będzie tylko lepiej
    Ja w to wierze Ty w to wierzysz
    Będzie wszystko jak należy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierszyk idealny, szkoda, że nie wysłałeś/aś mi go jako praca konkursowa ;)
      Zapraszam jednak do udziału ! ♥

      Usuń
  2. Błąd naprawiony dzieło wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Trzymaj tak dalej xd

    OdpowiedzUsuń