wtorek, 3 czerwca 2014

W życiu doły, w życiu schody, ale dla Was mam nagrody ! ♥

Heeeejka Wszystkim !
No to co, mamy czerwiec? Ja już nieoficjalnie mam wakacje, muszę jeszcze poprawić kilka ocen, ale zajęć w szkole już nie mam z powodu sierpniowych praktyk.

Tęskniliście chociaż trochę za mną? Dość długo mnie tutaj nie było, bo ostatnio miałam troszkę na głowie. W zeszłym tygodniu pracowałam od czwartku do niedzieli. Można powiedzieć, że była to praca na zwiększonych obrotach. Jednak uważam, że satysfakcja z tego, że zarobiłam kilka groszy sama cieszy mnie najbardziej. W tym momencie rozumiem rodziców, jak mówią, że pieniądze zarobione są bardzo ciężko i na drzewach nie rosną.
Przyznam rację, bo napracowałam się naprawdę dość mocno, ale jestem z siebie dumna ;)

Wszystko okej, ale przeraża mnie ta pogoda.... Przecież było już tak pięknie i ciepło...
A teraz? Jak nie deszcz, to burza, jak nie burza to wiatr. No ale mam nadzieję, że to raz dwa się zmieni.

Przeraża mnie też fakt, iż jak wspominałam wcześniej w wakacje czeka mnie jeszcze kilka dni 'odpoczynku' na oddziale. Miałam nadzieję, że uda mi się spędzić ten czas tam z Weroniką - Koleżanka poznana rok temu, jak się później okazało mieszkająca kilka kilometrów ode mnie ; ) 
Na razie dzwoniąc do szpitala nie jesteśmy w stanie uzgodnić terminu, i boję się, że nie uda się ziścić naszego planu, ale no jakoś to będzie ; )

Z cukrami też u mnie nie najgorzej, ostatnio dość często dopadają mnie niedocukrzenia. Chyba teraz na okres letni, gdzie nie siedzi się tyle w domu będę musiała zmniejszyć trochę dawki podawanej insuliny. 

______________________________________________

Dobra , ale teraz czas na coś przyjemniejszego.

W sumie mogę powiedzieć, że do konkursu zgłosiło się 14 osób. 
Dwóch prac nie mogłam niestety zakwalifikować. Jedna z nich nie była podpisana, a druga była z zagranicy. Zbyt drogie byłoby dostarczenie tam nagrody ; )
Zostało więc dwunastu uczestników. Postanowiłam, że nagrodzona zostanie 6 prac.
Przedstawiam je poniżej.


1. Autor Sylwia Kaminska. Tyle prawdy jest w twojej pracy, gratuluje pomysłu. 

Musisz wziąć się w wielką garść
zero tłustych i sytych żarć
musisz mieć w sobie dużo siły,
by powikłania Ciebie nie dotyczyły
mierz cukier przed i po jedzeniu
i niech nikt nie nazwie Ciebie " Leniu!"
Ty najlepiej znasz swoją samokontrolę
i powiedz im wszystkim " takie życie wolę"
powiedz by nigdy Ciebie nie oceniali
bo to nie oni są przez cukrzycę zaatakowani
zawsze wysoko stawiaj swoje cele
jeśli to Ci pomoże , idź do kościoła w niedziele!
cukry zapisuj dla własnej potrzeby
staraj się jeść pełnoziarniste razowe chleby
chcesz wielkiego kopniaka do działania?
może masz w sobie jakieś przyzwyczajenie do zerwania
jeśli wszystko jest jak trzeba i dbasz o siebie
to nie muszę się martwić o Ciebie
ale wiem sama po sobie jak to bywa
kiedy robisz wszystko ok a jednak cukru na liczniku przybywa :(

2. Julia i Leon Thomas. Perfekcyjna choreografia ! : )
   Chociaż widzę tych 'Brzdąców' codziennie, i czasami szczerze mówiąc wystawiłabym Ich za drzwi,
    to bardzo mnie tutaj rozczulili. Choreografowi i Cheeleaderom bardzo dziękuję 
  


3.  Wojtek Suchomski. Fragment piosenki , która już kiedyś ukazała się na blogu. Ogarnę się ! ;)

 "..czasem mam takie chwile, kiedy chciałbym się już podać ale wiem ze nie mogę, chociaż serce z bólu krzyczy, chociaż nigdy z nią nie wygram, NIE DAM SIĘ JEJ ZNISZCZYĆ!" Kaska ogarnij sie ;D


4. Dorota Pacek. Mała motywująca rymowanka, dziękuję! :)

 Kasia doła załapała,motywacji więc nie miała,aby zadbać o cukrzycę więc ja do Kasieńki krzyczę-WEŹ ZA SIEBIE SIĘ KOCHANA I MIERZ POZIOM JUŻ OD RANA,ZADBAJ PROSZĘ O SWE ZDROWIE I CI JESZCZE JEDNO POWIEM ŻE NIE JESTEŚ PRZECIEŻ SAMA,JEST TU SŁODKICH CAŁA GAMA,MY RADAMI CIĘ WESPRZEMY BO MY ZDROWIA TWEGO CHCEMY!

5. Mateusz Kabattek. Gratuluję pomysłu ! ;)

 
6. Ania Woźniak. Wierszyk krótki, ale bardzo fajny i szczery ; )

 Naprzód przebojem Kasiu
Koleżanko nasza kochana
Widzę jak walczysz co dnia
Od samego rana
Podziwiam Cię za to
Że jesteś taka zdeterminowana
Jesteś wesoła sympatyczna
Teraz będzie tylko lepiej
Ja w to wierze Ty w to wierzysz
Będzie wszystko jak należy
.


Wszystkim Wam Kochani dziękuję za udział. Przepraszam, ale nie mogę nagrodzić Was wszystkich ; )
Zapraszam do udziału w następnych konkursach, bo na pewno i takie się tutaj pojawią.
Zwycięzców proszę o kontakt ; )



Buziaki ! ; ))


4 komentarze:

  1. W imieniu małych cheeleaderów dziękue za docenienie naszego pomysłu i wysiłku oraz za wspaniałom nagrodę. Gratulujemy również innym finalistom i życzymy powodzenie w innych konkursach osobom które nie zostały wyróżnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dziękuje za piękną nagrodę napewno przyda sie Pozdrawiam :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zadowolona! dzięki Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podobał występ Julki i tego małego :)

    OdpowiedzUsuń