piątek, 31 stycznia 2014

Krok po kroku do Bloga Roku ; )

Jak już wcześniej wspominałam -  PROSZĘ O GŁOSY ! ; ))) ; *

Hej Kochani, Wasza Kaśka powraca,
Znowu miałam tak 'napięty grafik'. że to masakra.
Koniec semestru- wiadomo każdy stara się a żeby te oceny były jako takie ; )
W zeszły piątek bawiłam się na 18 Ewy i Karoliny- było super, mimo przygód w drodze powrotnej, które spotkały nas przy temperaturze -23 stopnie... ;)
W sobotnią noc zaś wraz z 'ekipą' pracowaliśmy jako kelnerzy na Balu Parafialnym. Mimo zmęczenia spisaliśmy się podobno świetnie. ;)
Niestety weekendowe zmęczenie trzymało mnie jeszcze do wtorku ;)





Dziś ostatecznie zaczynam ferie... :) W końcu, w końcu się wyśpię !
HURAAAA! ; ))


Niby ferie, niby radość... Co z tego skoro 11 lutego mam wizytę u diabetologa...
Zawsze to przeżywam.... masakra....

 No ale cóż... będzie co będzie ; ))

CIESZMY SIĘ FERIAMI ! ;)

A Wy , macie jakieś plany? ;)



 Ja mam, bardzo ambitne.

FERIE = CZAS WOLNY = GOTOWANIEEEEEE ! ; )) JEAH !


Dobra lecimy do garów ! ; )


Co dzisiaj ? 

RYŻ ZAPIEKANY Z JABŁKAMI I CYNAMONEM.

Składniki ( na cały garnek - 8 porcji )

- 3 woreczki ryżu
- 3 jabłka
- cynamon

Sposób przygotowania:

Ryż gotujemy w Ryżowym Garnuszku około 12 minut.
Jabłka obieramy ze skórki, usuwamy gniazda nasienne i ścieramy na tarce.
Półtorej woreczka ryżu rozkładamy na spodzie garnka.
Jabłko mieszkamy z cynamonem (według uznania).
Układamy jako kolejną warstwę naszej ryżowej zapiekanki.
Na wierzch kładziemy resztę naszego ryżu.
Zapiekamy w piekarniku około 25 minut.
Posypujemy cynamonem.


 








Tymczasem uciekam ' się ogarnąć ' i chyba niedługo lecę spać, co najważniejsze nie ustawiając budzika ! Jeah ! ; ))





Jeszcze raz, proszę o głosy ! ; ))
 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz