czwartek, 6 lutego 2014

To co dobre, to co lepsze , co najlepsze to jest dzisiaj ! ; ))

Dobry Wieczór Kochani. Wieczór, wieczór - BARDZO DOBRY WIECZÓR ! 

Jesteście Taaaaaacy WIELCY.
Może nie udało mi się spełnić marzenia do końca, bo tytułu Bloga Roku nie zdobyliśmy aczkolwiek chcę powiedzieć Wam, że w kategorii ' JA I MOJE ŻYCIE ' , do której swoje blogi zgłosiło 640 osób 'ŻYCIE Z POMPĄ' zajęło zaszczytne 20 miejsce.
SMS-y wysłane zostały z 263 numerów. Chciałbym Wam za to BAAAAARDZO PODZIĘKOWAĆ !

Należy wziąć pod uwagę to, iż blog prowadzę bardzo krótko co też jest bardzo istotne w tej sytuacji.

Kochani, wielkim darem jest także to iż na cele hospicjum dla dzieci osieroconych przesłaliśmy łącznie

 323,49 zł !!! : ))  too bardzo duuuużo ! ;) Dziękuję, dziękuję, dziękuje.... ! ;))

Dla mnie konkurs ten był nie tylko rywalizacją, ale też poznaniem wielu ciekawych historii i problemów, z którymi borykają się inne osoby.  Dzięki temu moją historię także poznało więcej osób, co doskonale widać po liczniku wyświetleń na stronie głównej ; )

W tym miejscu chciałabym serdecznie pogratulować tym, którzy pomyślnie przeszli II etap, i podziękować wszystkim, którzy włączyli się w pomoc osiągniętego przeze mnie sukcesu ;) 
 



My tu się cieszymy, ale niestety są osoby, którym nie podoba się to, że dzielę się tutaj z Wami moimi odczuciami, chorobą, tym co mnie spotyka. 
Ktoś ostatnio stwierdził nawet 'pogratulował' mi - (dziękuję, nie trzeba! ) , że 'podniecam się swoją chorobą, i marnuję swoje życie, że z cukrzycy robię coś wielkiego....
Tak, robię coś wielkiego. 
Cukrzyca to choroba cywilizacyjna. Obecnie cierpi na nią ponad 2,5 mln Polaków, a na całym świecie ok. 200 mln osób.
Osoba, która wypowiada się w taki sposób chyba nie do końca zdaje sobie sprawę, że problem, który dzisiaj dotyczy mnie, jutro może być także problemem Jej/go.
Z całego serca życzę owej osobie , aby nie musiała szukać na moim blogu pomocy i z mojego 'podniecania się' korzystać ;) 





Poza tym chciałam powiedzieć , że chyba lepiej podzielić się problemem z innymi osobami i wyrzucić z siebie to, co się czuje, niżby dusić wszystko w sobie i przy tym się załamywać. 



Dooobra, lecimy gotować ! ; )))


 
To co dzisiaj? 


Pulpeciki z ryby  ;)

Składniki:
  •  PULPETY:
  • 1 filet z dorsza
  • bułka tarta
  • pietruszka zielona
  • jajko
  • sól, pieprz
  • cebula
  •  SOS:
  • jogurt naturalny
  • 1 łyżka ketchupu
  • koperek 
  • ząbek czosnku
  • sól, pieprz
 

Sposób przygotowania:

Rybę odmrozić, zemleć w maszynce wraz z cebulą.
Doprawić do smaku solą i pieprzem, Dodać koperek, pietruszkę i jajko, Formować pulpety. Zalać gorącą wodą w KUCHMISTRZU i odstawić na 40 minut. 
Do jogurtu naturalnego dodać ketchup, koperek, czosnek i doprawić. Wymieszać.
 Podawać z dodatkiem makaronu z FASOLI MUNG. 










SMACZNEGO ! ♥   




A tu, na sam koniec - Kaśka 'w pracy' ♥


Dobranooooc ! ; *



Pamiętajcie  :

To co dobre, to co lepsze , co najlepsze to jest dzisiaj ! ; )
 

13 komentarzy:

  1. Takimi komentarzami nie ma co się przejmować. Zawsze znajdzie się jakiś krytykant, który po za internetem nie ma żadnego życie :) trzeba olać i dalej robić swoje :) / Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wsparcie :D

      Dokładnie, robię swoje- właśnie myślę nad kolejnym postem, ażeby móc się pochwalić ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. trafiłam na Twojego bloga przypadkiem, chora nie jestem, ale bardzo zainteresował mnie i codziennie tutaj zaglądam. Bardzo ciekawe posty, można dużo dowiedzieć się o tej chorobie, ale nie tylko..
    Pozdrawiam i zyczę dużo zdrówka
    Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )

      Mam nadzieję, że będziesz zaglądać dalej ;)

      Dobrej nocy :*

      Usuń
  3. Masz interesujący blog i mimo że nie mam cukrzycy lubię go czytać ;) Ja też choruję ale nie na cukrzycę i chciałabym mieć tyle wiary w siebie co Ty żeby pisać o Niej , nie raz komentarze innych dołują tak , że człowiek boi się opowiedzieć o swoich problemach. Dlatego podziwiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Z każdą chorobą idzie sobie poradzić, psychicznie też ;)
      Głowa do góry, jutro będzie lepiej ;)
      Nie ma za co mnie podziwiać- piszę tylko co czuję ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Gratuluje wysokiego miejsca w konkursie! W przyszlym roku bedzie No.1 :)

    A zazdrosnikom proponuje skupic sie na wlasnej inwencji tworczyc a nie tracic czas na krytyke...

    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę się starać, żeby było jeszcze lepiej ;)

      Dokładnie tak, ja się wcale tym nie przejmuję ;)
      Śmieszy mnie nawet fakt, że ktoś traci na to czas ;)

      Pozdrowionka ;)

      Usuń
  5. Czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Podoba mi się twój blog,gratuluję bloga roku :) Zastanawiam się czy jak się choruje na cukrzycę można pić alkohol,palić papierosy,pić wino,wódkę itp? Może zrobisz notatkę na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, będzie notka na ten temat ;)))

      Pozdrawiam! ;)

      Usuń
    2. Dzięki xd Czekam na notatkę :)

      Usuń