środa, 26 lutego 2014

Śpimy, jemy i w gry gramy ? Nie , bo wiosnę zaczynamy ! ; )))

Dobry wieczór, hey !
Witam wszystkich po dłuuuuuugiej przerwiee! ;))
Mam nadzieję, że tęskniliście chociaż troszkę ? ; )

 Przyznam, dawno nic nie pisałam, ale szczerze powiedziawszy bałam się już, że wena twórcza i lekkość pisania mnie opuściła...
Po prostu nie byłam w stanie nic napisać..... Ale... ale... ale dość tego lenistwa!
 ; ))

A za oknem tak! ; )
Nie uważacie, że ta wiosna przyszła jakoś za szybko?
Mamy koniec lutego. W zeszłym roku o tej porze dopiero zaczynaliśmy zimę, bo przecież śnieg na dobre stopniał dopiero co w kwietniu ; )
A dziś ? Słońce! Ciepło! 
No nic, niedługo trzeba będzie chyba 'odszykować' rower i znowu zacząć się trochę ruszać... Przecież lato za pasem, a wiadomo, że przez zimę każdemu tu i ówdzie się odkłada ;)

Na dzień dzisiejszy, gdy rower pozostaje jeszcze zakurzony i zastawiony klamotami w garażu nie pozostaje mi nic innego jak spacer z psem czy też mała wycieczka z przyjaciółmi czy rodziną ;)


Hm.. a co ze sprawami 'cukrzykowymi'?
Może nie jest najlepiej, aczkolwiek jednak lepiej niż było.
Zaczęłam się trochę bardziej pilnować, bo motywacja jest bardzo duża ;))
Wielkim trudem natomiast jest dla mnie prowadzenie zeszytu samokontroli.
Znalazłam jednak wersję takowego dzienniczka na telefon. Może to jakoś się uda ;)
Mam nadzieję, że tak jak prosiłam- silnie trzymacie za mnie kciuki i pomożecie mi osiągnąć cel... 
hmm, nie wiem czy cel jest tu odpowiednim słowem , aczkolwiek dążenie do zdrowego trybu życia i trwanie w nim CELEM nazwać można jak najbardziej....

To naprawdę nie jest łatwe, śmiało mogę przyznać się, że każdy mój dzień jest walką o życie.
Ktoś spyta dlaczego?
Dlatego, że każdy dzień wysokiego cukru o pewien czas skraca pewnie moje życie.
Każdy wysoki cukier niszczy komórki i narządy...
No właśnie, niby wiem to wszystko, ale czasami po prostu nie umiem poradzić sobie z tym wszystkim, z tą swiadomością...

Pamiętajcie, że jutro tłusty czwartek !
Każdy 'Pączek' i 'Niepączek', pączka zjeść musi ! ;)
U mnie w domu właśnie się pieką- tak! pieką ! ;)
Wersja cukrzykowych pączków jest właśnie pieczona, nie są one wtedy napite tłuszczem ;)
Kiedyś zresztą wspominałam już o tym.

Przepis podaję jeszcze raz. PĄCZKI PIECZONE - DLA SŁODZIAKÓW I NIE TYLKO ♥ 



Chciałabym też ogłosić dzisiaj KONKURS , w którym nagrodę ufundowała po raz kolejny firma TUPPERWARE POLSKA. Pozostanie ona jednak niespodzianką ;)
Konkurs jest prosty, bo jak już wspominałam zamierzam ruszyć 'Dupsko' i wziąć się za siebie ;)
Brakuje mi chyba jednak motywacji.
Uczestnictwo polega na przesłaniu do mnie zdjęcia, na którym pokażecie mi jak aktywnie spędzacie czas ;)
Na zdjęcia czekam do 7 marca 2014  (Piątek), który jest dla mnie szczególną datą - 3 rocznica choroby ;)
Biorąc udział w konkursie zwycięzca konkursu zgadza się na opublikowanie przeze mnie Jego zdjęcia na blogu.
Fotografie możecie przesyłać mi na Fanpage na : https://www.facebook.com/zyciezpompa oraz na adres e-mail ryszardka.96@wp.pl .





Dobra, sprawdźmy teraz co słychać w kuchni ;)
 Polubiłam ostatnio Jogurt Naturalny, który był moim wrogiem praktycznie od zawsze ;)
W połączeniu z owocami smakuje on naprawdę dobrze ;)


Składniki:

- 2 kiwi
- jogurt naturalny

Sposób przygotowania:

Kiwi obrać ze skórki, pokroić w ćwiartki i rozdrobnić w Rozdrabniaczu. Przełożyć warstwami z jogurtem naturalnym,
Można kombinować także z innymi owocami, rozdrabniając je tak samo jak nasze kiwi ; )








A czas z przyjaciółmi w moim wykonaniu wygląda tak ;


Spacerujemy po łąkach....



Po drodze odwiedzamy różne dziwne miejsca... m.in. przystanki ;)

Śmigamy rowerami... po prostu - przed siebie ! ; )




Spacerujemy po górach... i lasach ;)
 




 




















 
Skaczemy...!   



A na końcu... odpoczywamy... Gdzieś na środku rynku jakiegoś wielkiego miasta! ;)                     


Tymczasem uciekam spać ! ; *
P.S. - czekam na Wasze zdjęcia ! ; * ♥
Dobranooc Kochani ! ; **
  

6 komentarzy:

  1. Ooo konkurs w sam raz dla mnie :D muszę trochę zdjęć porobić w takim razie :).... A co do jogurtu naturalnego, to ostatnio zagościł w mojej diecie na stałe, prawie codziennie :) // Kacper

    OdpowiedzUsuń
  2. Dążenie do zdrowego trybu życia-cel bardzo fajny,godny podziwu.Każdy powinien go sobie postawić.Jestem z Tobą.Ostatnio ziom mi powiedział:,, Każdy chciałby dojść na szczyt najlepiej idąc cały czas z górki''. Dobry przekaz. Żyjmy zdrowo i będzie kolorowo, pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na twój wpis xd Czekam na kolejny :) Powiedz mi taką rzecz: Mam koleżankę w klasie,która w 3 klasie gimnazjum warzyła 93 kg a teraz warzy 60 kg i pani pielęgniarka jej powiedziała,że prawdopodobnie ma cukrzycę. Jak myślisz to jest możliwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekarzem nie jestem, aczkolwiek jest to możliwe.
      Polecam zrobić podstawowe badania. W moim przypadku bylo podobnie, ja z 69kg schudlam do jakis 48 w wieku 14 lat i wzroscie 178 ;)

      Usuń
    2. Powiesz mi jakie jakie są poziomy cukrzycy czy jak to się tam mówi??

      Usuń
    3. zapraszam do lektury wcześniejszych postów :)

      Usuń