wtorek, 22 października 2013

' Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi, bo nie jesteś sam... '

Dobry wieczór. Wróciłam, jestem ; )


Zalatana jestem ostatnio, i wieczorem jak przysiadam do komputera i chcę coś napisać oczy zamykają mi się same i zrezygnowana idę spać ! ; )

No ale ile tak można, wypadałoby się zebrać i coś dodać tutaj ; )
W sumie nie było mnie tutaj 5 dni, aż 5 dni ! ; )

Co u mnie?  Nie narzekam.
Chociaż w sumie, chciałabym się wyspać ! Brakuje mi wakacji, wolnego ! ; )
No ale cóż, szkoła. ; )


W Niedzielę byłam w pewnym miejscu, na pewnej uroczystości. Pewna bardzo bliska mi osoba pogubiła się bardzo w życiu, i wyszło jak wyszło. Dziś mogę z radością przyznać, że znalazła ona właściwą drogę i wróciła na nią. W tym miejscu kolejny raz przytoczę pewną myśl :  RODZINA JEST NAJWAŻNIEJSZA ! ; )


Na jakieś refleksje mi się zbiera dzisiaj i wracają mi właśnie wspomnienia z przeróżnych uroczystości i spotkań, na których byliśmy wszyscy razem.
Śmiało mogę w tym miejscu powiedzieć, że rodziny to możecie mi pozazdrościć ! ; ))
Chociaż nie tylko rodziny, bo naprawdę wiem, że otaczają mnie osoby, na które zawsze mogę liczyć- o każdej porze dnia i nocy. Dzięki ! ; ))



Trochę się pogubiłam ostatnio, niezbyt często mierzę cukier, zniechęcają mnie do tego strasznie pokłute palce.. Ehh… jestem chora już trzeci rok, a jak widać nadeszły tak słabe chwile. Skutki tego niestety też odczuwam- nie czuję się do końca jak czuć powinnam…
Nawet WOŚP grał z pompą ! ; )
No ale cóż, takie życie – trzeba w końcu wziąć się w garść i zacząć normalnie funkcjonować, bo przecież to jest moje życie…. Staram się pomóc innym, bo od kilku lat czynnie udzielam się w różnych charytatywnych przedsięwzięciach typu akcja honorowego krwiodawstwa, WOŚP,  festyny charytatywne, a sama sobie pomóc nie umiem…..





Akcja honorowego krwiodawstwa
wrzesień'12





Akcja honorowego krwiodawstwa - cała ekipa RCKiK Poznań, no i MY !
wrzesień'13















Dobra dość tego, może jakieś jedzonko? ; >
Wczoraj miałam wielką ochotę na naleśniki z bananami ! jejku ! ; D
No i sobie na kolację zrobiłam ! ; ))
Pyszne były : D




  
 Składniki ( na 20 sztuk )

- 4 jajka
- ½ litra mleka
- 2 szklanki mąki
- łyżeczki proszku do pieczenia
- banany
 
Sposób przygotowania:

Jajka wybić do miski, roztrzepać mikserem. Dodać mleko, mąkę i proszek. Wymieszać.
Smażyć na patelni ceramicznej cienkie placki. Zawijać faszerując pokrojonymi bananami. Podawać na ciepło. Mniam ! ; ))


















Smacznego ! ; )    - na zdjęciu porcja dla dwóch osób, żeby nie było ! ; ) 









Tymczasem uciekam spać , może w końcu uda mi się wyspać. Dobranoc ;) 





DŻEM - Do Kołyski   - tak jeszcze na koniec. Słowa tej piosenki zainspirowały mnie dziś jakoś do tematu tego posta.    TO JEST TO !  ; )


2 komentarze:

  1. No nie do końca słowa tej piosenki, co kolonia gdzie ją przypomnieliśmy ! ;) Kasia - mój Bohater ! ;** ;)

    OdpowiedzUsuń